10 Kasım 2010

Atatürk'ün Plakları..





Cumhurbaşkanlığı sitesinde yayınlanan Atatürk'ün dinlediği plak kayıtlarından oluşan arşivdir..

Afitap Hanım-Aşk Denilen Cellata
Afitap Hanım-Bahçenizde Bir Gül Olsam Koklar Mısın Gülümden
Afitap Hanım-Benim Tatlı Esmerim
Afitap Hanım-Söyle Ruhum Sevdan Beni Kaç Yıl Yakacak
Emin Efendi-Gelin Havası
Emin Efendi-Pehlivan Güreşleri Havası
Fahire Hanım Ve Hasan Bey-Kadın Kıyma Canıma
Feriye Hanım Ve Hasan Bey-Aman Beyim
Hafız Ahmet Efendi-Çeşmesinin Üstüne
Hafız Yaşar Bey-Beni Sevmez Biliyorum
Hamiyet Yüceses-Ayrılmam Ölsem Bile
Hamiyet Yüceses-Dağları Hep Kar Aldı
Hamiyet Yüceses-Gözlerim Arıyor Seni Her Yerde
İstanbul Türk Ocağı Şehir Orkestrası-Girdi Gönül Aşk Yoluna
İstanbul Türk Ocağı Şehir Orkestrası-Gönül Durmaz Su Gibi Çağlar
Leman Ekrem Hanım-Gözüne Sürme Çekmiş
Mediha Zeki Hanım-Tam Üç Sene
Mediha Zeki Hanım-Yüzüne Dolan Her Gece
Melahat Hanım-Beyoğlundan Geçerken
Melahat Hanım-Gece Gel Eğlenelim
Mualla Hanım-Gelmiş İken Buraya
Münir Nurettin Selçuk-Ağlarım Çağlar Gibi
Münir Nurettin Selçuk-Bahçenizde Sümbül Olsam
Münir Nurettin Selçuk-Bir Nev Cihansın Şuhi Cihansın
Münir Nurettin Selçuk-Biz Heybelide Her Gece Mehtaba Çıkardık
Münir Nurettin Selçuk-Çiçekten Nağmeden Bir Deste Bağlar
Münir Nurettin Selçuk-Demedim Hiç Ona Kimsin
Münir Nurettin Selçuk-Etme Beyhude Figan Vazgeç Gönül
Münir Nurettin Selçuk-Ey Gül Ne Acep
Münir Nurettin Selçuk-Fırat (Bingöllerden Süzülürsün)
Münir Nurettin Selçuk-Kıldı Zülfün Tek Perişan
Münir N. Selçuk-Köpürsün Badeler Taşsın Dökülsün Neşeler Gelsin
Münir Nurettin Selçuk-Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktır
Münir Nurettin Selçuk-Sende Acep Uşşaka Eziyet Mi Çoğaldı
Münir N. Selçuk-Süzüp Süzüp De Ey Melek O Çesmi Nim Habını
Münir Nurettin Selçuk-Yemenimin Uçları
Müzeyyen Senar-Ay Öperken Suların Göğsünü
Müzeyyen Senar-Balkonda Saatlerce Düşündüm
Müzeyyen Senar-Gönlüme Ayrılık Acısı Çöktü
Müzeyyen Senar-Kaşlar Kara Gözler Kara
Müzeyyen Senar-Sahilde Saba Rüzgarı
Müzeyyen Senar-Yavrum Diye Sızlanayım
Nubar Efendi-Hicaz Taksim
Nubar Efendi-Saba Taksim
Safiye Ayla-Akşam Yine Gölgenle
Safiye Ayla-Aşkınla Yanan Gönlüme
Safiye Ayla-Bekledim De Gelmedin
Safiye Ayla-Bir Yer Ki Sabah Olmayacaktır
Safiye Ayla-Delisin Deli Gönlüm
Safiye Ayla-Dursun Kaptan
Safiye Ayla-Esmer Yüzüne Taptım Sözüne
Safiye Ayla-Gecenin Matemi Aşkıma Örtüp
Safiye Ayla-Gizli Derdim Kalbimdedir
Safiye Ayla-Hala Yaşıyor Kalbimin En Gizli Yerinde
Safiye Ayla-Haydi Uşaklar Bakalm
Safiye Ayla-İki De Turnam Gelir Allı Kareli
Safiye Ayla-Leylakların Hayali Salkımların Emeli
Safiye Ayla-Mehtap Dalgun Bakıyor
Safiye Ayla-Ömrümün Neşesiz Geçti Baharı
Safiye Ayla-Sabah Yıllardan Beri
Safiye Ayla-Tuna Tuna Yeşil Tuna
Safiye Ayla-Yanık Ömer
Safiye Ayla-Yaşlı Gözlerimi Kuruttun Bu Gece
Safiye Ayla-Yine Aşkı Bana (Fatma)
Safiye Ayla-Yine De Kaynadı Coştu
Safiye Ayla-Yürü Dilber Yürü Ömrümün Varı (Sürmelim Aman)
Semiha Hanım-Sormam Aramam
Semina Hanım-Yaz Geldi Cicim Eğlenelim Zevk Edelim
Seyyan Oskay-Ateş Gibi Yanmıştı (Bir Çift Kiraz)
Seyyan Oskay-Çok Uzakta Biri Var (Yıllar)
Seyyan Oskay-Gel Gönlüm Senden (Başbaşa)
Seyyan Oskay-Gelmez Oldu Hiç Sesin (Kalbim Seni Özler)
Seyyan Oskay-Gündüzüm Gecem Oldu
Seyyan Oskay-O Gözlerin Ne Kadar Kara
Seyyan Oskay-Sanki Köpüren Su Gibi (Kimse Sevgimi Bilmez)
Seyyan Oskay-Yaramaz
Vedia Rıza Giz-Ağlatan Kadın
Vedia Rıza Giz-Şahane Gözler

(plak kayıtlarını indirmek için imzaya tıklayın)


1 yorum:

  1. Öncelikle eline sağlık Mithat,

    Gerçekten çok güzel bir çalışma, onun yaptıkları yanında bizim yaptığımız herşey çok küçük kalır bunu biliyorum.

    Uzun zamandır her Cumhuriyet Bayramında, yada onun ölüm yıldönümlerinde garip bir sancı hissediyorum. Farklı bir karamsarlık içinde oluyorum, ne acı...

    Tamamiyle umutsuz değilim aslına bakarsan ama yine de düşünmeden edemiyorum;

    Tamamiyle umutsuz olacağım günlerde gelecek mi?

    İşte bu duygularla bizlere miras bıraktığı herşeyde daha önceden görmediğim güzellikleri ve incelikleri seziyorum.

    Söyleyebleceğim hiç bir kelime, hiç bir cümle onu tam olarak anlatamayacaktır...

    Ondan esintiler gibi gördüğüm bu çalışmada bir anlık da olsa huzur duymamı sağladı.

    YanıtlaSil

Related Posts with thumbnails